Sunday, July 16, 2017

ماهی ها

یه نفر دیروز لپمو کشید ولی یادم نمیاد کی بود و چرا این کارو کرد. شایدم خواب دیدم. خواب هام خیلی داره واقعی میشه. باید  جاشو با بیداری عوض کنم. اینجوری بهتره. الانم یه حسی بهم دست داد که انگار چند سال پیش با یه دختر مدرسه ای وسط پارک دعوام شده. این یکی دیگه خیلی واقعیه چون هنوز جای ناخن هاش روی کمرم درد میکنه. ولی آخه من؟ هیچوقت باورم نمیشه با یه دختر دعوا کنم اونم بزن بزن اونم وسط پارک! ولی اگر خوابه چرا چند سال پیش؟ چطوری میشه خواب چند سال پیش رو دید؟ یعنی یه خوابی ببینی که احساس کنی چند سال پیشه. یا وقتی توی بیداری یادت میاد حس کنی چن سال پیش اتفاق افتاده. نکنه کنترل رفتارم دست خودم نیست. میرم بیرون مردمو میزنم فحش میدم تجاوز میکنم وقتی میام خونه میخوابم صب بلند میشم همش یادم رفته. اگر اینجوریه پس چرا هیشکی به روم نمیاره. چرا دستگیر نشدم؟ نکنه بقیه هم یادشون میره من باهاشون چیکار کردم. مثل خودم که حس میکنم یکی لپمو کشیده ولی نمیدونم کی بود و چرا. نکنه بهم تجاوز کرده؟  چرا یادم نمیاد! یه مرزی باید بین خواب و بیداری، یا بین خیال و واقعیت باشه. دارم گیج مشم واقعن. نکنه یهو بلند شم ببینم خواب میدیدم که دارم اینارو مینویسم

No comments:

Post a Comment